Asiakkaanamme on hyvä olla, me hoidamme!

Asiakkaitamme

Lue tyytyväisten asiakkaidemme kokemuksista meidän kanssa läpiviedyistä projekteista.

 

Lukoil Lubricants Europe - yhteistyötä alusta alkaen

Yhteistyömme Tarrax Oy:n kanssa alkoi heti yrityksen alkutaipaleella vuonna 1992. Yhteistyö Tarraxin kanssa, samoin kuin suurimman asiakkaamme Teboilin kanssa, on toiminut hienosti. Tarrax on toteuttanut useita Teboilin etiketti lay-out -suunnitelmia. 

Hyvät etiketit toimivat

Hyvin suunnitelluilla ja valmistetuilla etiketeillä on suuri merkitys loppuasiakkaan kannalta. Kun asiakas menee myymälään hankkiakseen voiteluainepakkauksen, hän kiinnittää ensimmäiseksi huomiota pakkauksen etikettiin. Mikäli etiketti ei ole hyvin suunniteltu ja valmistettu, voi asiakas valita toisen tuotteen. Pyrimmekin aina siihen, että kaikissa valmistamissamme tuotteissa on edustavat etiketit, jotka on kiinnitetty tuotteisiin laatuvaatimusten mukaisesti. 

Yhteisiä ympäristöarvoja

Lukoil Lubricants Europen tuotantolaitokset toimivat lakien mukaisesti, turvallisesti ja ympäristön kannalta kestävällä tavalla. Toimintaa seurataan, muutetaan ja päivitetään säännöllisesti sen varmistamiseksi, että kaikki tapahtuu asianmukaisten säädösten edellyttämällä tavalla. Meille, kuin myös Tarrax Oy:lle, ympäristöarvot ja esimerkiksi jätteiden vähentäminen on erittäin tärkeää. Mittaamme ja pyrimme vähentämään jätejakeiden määrää tuotantolaitoksillamme. 

Kotimaisuus on valttia

Arvostamme kotimaista työtä paljon, koska se luo työpaikkoja ja varmistaa niiden säilymisen Suomessa. Tarrax sopii laadukkaiden etikettien kotimaisena toimittajana yhteistyökumppaniksemme erinomaisesti. Myös kommunikointi Tarraxin kanssa on toiminut vuosien varrella sujuvasti ja joustavasti. Olemme yhteistyöhön tyytyväisiä ja haluamme panostaa siihen myös tulevaisuudessa.

Ota yhteyttä

Asiakas­tyytyväisyys­tutkimus 2020

Tarrax Oy seuraa aktiivisesti asiakkaidensa kokemuksia. Alkuvuodesta 2020 valmistunut asiakastyytyväisyyskysely on osa Tarrax Oy:n jatkuvaa laadunseurantaa. Saatuja tuloksia käytetään mm. ohjaamaan toimintaa ja kehittämään asiakaspalvelua juuri oikeaan ja haluttuun suuntaan.

Tutkimuksessa tarkasteltiin jokapäiväistä toimintaamme eri osa-alueilla, sekä erikseen asiakkuuspäällikön ja asiakaspalvelun kokonaisuuksia.

Tarrax Oy asiakkaat olivat erityisen ilahtuneita ja tyytyväisiä painotyön laatuun, toimitusten virheettömyyteen sekä toimitusten aikaiseen yhteydenpitoon. Tilausten käsittelyssä erityisesti tavoitettavuus, palveluasenne sekä asiakkaiden toiveiden huomiointi saivat keskimääräistä paremmat arvosanat. Asiakaspalvelun ja asiakkuuspäälliköiden toimintaa arviointiin kokonaisuutena kiitettäväksi arvosanalla 4,5 (asteikko 1-5).

Saamamme palaute innostaa meitä tarraxlaisia entistä vaativampiin suorituksiin, josta parhaan hyödyn saat olemalla asiakkaanamme.

Kiitos kaikille tutkimukseen vastanneille – Asiakkaanamme on hyvä olla – Me hoidamme!

Ota yhteyttä

OTA YHTEYTTÄ JA KYSY LISÄÄ

Ota yhteyttä